O mnie
Przygodę z Amigą rozpocząłem w 1990 roku, kiedy po raz pierwszy zobaczyłem Amigę 500. Grałem na tej Amidze w domu mojego przyjaciela,
i było świetnie, miała super grafikę, świetny dźwięk, to było to! To była zabawa!
Moi rodzice kupili mi pierwszą Amigę około 1992/1993, była to A1200. Na początku grałem dużo i w bardzo różne gry.
Nadal pamiętam tytuły takie jak Cannon Fodder, UFO, Civilization czy Super Frog.
Około 1996 r. w końcu założyliśmy małą grupę użytkowników Ostrołęka Amiga i rozpoczęliśmy tworzenie gier i programów.
Mieliśmy wiele pomysłów, wiele gier i narzędzi, ale nigdy nie zostały wydane (na przykład gra Twisted Metal w 2D lub Soccer Manager).
Wkrótce poznałem świetnego przyjaciela i programistę GT i rozpoczęliśmy współpracę. Po kilku miesiącach pracy stworzyliśmy podstawową grę 3D w piłkę nożną dla Amigi. Szkoda, że ta gra nigdy nie została ukończona z powodu braku zainteresowania nią.
W 1998 roku rozpoczęła się moja kariera na demoscenie. Zaczęliśmy od Disk Magazine, przeszliśmy przez dyski muzyczne, różne filmy i skończyliśmy na demach.
Podczas całej mojej działalności demoscenowej miałem przyjemność poznać wielu wspaniałych ludzi, odwiedzić ładne miejsca i dobrze się bawić.
2000 to nowy wiek Amigi, czas MorphOS-a. To był rok, w którym zacząłem tworzyć aplikacje MorphOS, kiedy dołączyłem do grupy deweloperów #Amigazeux. Za ciężką pracę nad aplikacjami zespół MorphOS zaprosił mnie do przyłączenia się do nich i pracy nad systemem i wkładem w opracowanie pakietu. Wkrótce dostałem swój pierwszy sprzęt od Genesis do pracy nad projektami MorphOS.
W połowie 2005 roku podjąłem pierwszą pracę na pełen etat. To było dla mnie coś wyjątkowego. Po raz pierwszy odwiedziłem wiele krajów, uczęszczałem na szkolenia w Lyonie, Monachium, Stuttgarcie, Tuluzie i pracowałem dla dużych firm, takich jak Parametric Technology Corporation, Schneider Electric, Airbus.
Z dumą pracowałem dla dużych firm, takich jak Airbus, i byłem małym trybikiem w procesie produkcji, aby zobaczyć wszystkie te nowe samoloty, zwłaszcza A380 i Beluga.
W latach 2008-2015 pracowałem dla Nationale Nederlanden / ING jako programista/starszy analityk IT, gdzie pracowałem z Cobolem, Javą i wieloma narzędziami takimi jak WebSphere, JBoss, Tibco itp..
W 2016 roku zacząłem pracować dla Aviation Institute/General Electric, gdzie w 1,5 roku pracowałem nad systemem migracji źródeł.
W tym samym czasie zacząłem pracować dla Friend Software Labs z Norwegii, gdzie pracuję do tej pory. Naszym głównym celem jest stworzenie „systemu operacyjnego dla chmury”…