Projekty hobbystyczne

Animator

Przez te wszystkie lata w świecie Amigi koderzy zawsze tworzyli własne narzędzia, które pomagają im tworzyć lepsze dema / gry / programy. Wiele dobrych programów zostało stworzonych i nie opublikowanych. Więc teraz chcę dać ci to, co stworzyłem. Po utworzeniu Teksturatora zacząłem pracować nad Animatorem. Uproszczenie – program do animacji obiektów 3d. Program może ładować obiekty fal świetlnych, generować klatki klatka po klatce lub tylko klatki kluczowe. Wewnątrz pakietu aplikacji można znaleźć przykłady użycia programu do własnych aplikacji / wersji demo / gier.

Wymagania: MorphOS 1.4 lub wyższy
Wersja: 0.9
Program dostępny do pobrania jedynie tutaj.

Arka3oid

To gra arkanoid przeniesiony w przestrzeń 3D. W tej chwili gra nie jest gotowa i wciąż wymaga trochę pracy, aby ją ukończyć i wypuścić.

Funkcje:

  • zagraj w 3 poziomy
  • edytor poziomów – twórz nowe
  • dwa tryby rozdzielczości – okno / ekran
  • wiele bloków
  • wiele pakietów bonusowych (wiele piłek, klej, prędkość itp.)
  • obsługa klawiatury / myszy

Wymagania: MorphOS 1.4 lub wyższy, sterowniki 3D

Gallerius

Funkcje:

  • automatyczne tworzenie miniatur
  • zmiana rozmiaru / resampling zdjęć
  • automatyczna prezentacja zdjęć
  • obsługę obrazu “przeciągnij i upuść”
  • dodaj podpisy i tytuły do każdego zdjęcia
  • nie wymaga znajomości HTML
  • łatwy w użyciu

Wymagania: MorphOS 2.X lub wyższy.
Możesz pobrać program tutaj .

ImageMapper

Jest łatwą w użyciu aplikacją stworzoną, aby pomóc Ci stworzyć własną stronę internetową. Za pomocą tego programu możesz utworzyć widok witryny w poniższym edytorze obrazów i pokroić go w ImageMapper. Program wygeneruje dla Ciebie całą grafikę i kod HTML.

Wymagania: MorphOS 2.X lub wyższy.
Możesz pobrać program tutaj.

Miliarderzy

To prosta gra logiczna oparta na programie telewizyjnym „Milionerzy”. Od teraz możesz również grać w tę grę i wygrać 1.000.000 (jednak autor nie wyśle Ci gotówki ;)).

Wymagania:
-AmigaOS 3.x
-Windows + SDL.dll

Możesz pobrać wersję gry MorphOS ze strony tutaj .
Plik wykonywalny Windows .

MiniShowPicture

To program, który pomaga użytkownikowi w szybkim wyszukiwaniu ulubionej grafiki w katalogach.
Aplikacja wykorzystuje datatypy do wyświetlania grafiki.

Wymagania: MorphOS co najmniej 1.3 bądź AmigaOS 3.x
Wersja: 1.63
Możesz pobrać program ze strony tutaj .

Paint

To program do edycji, retuszowania zdjęć i manipulacji dostępny dla systemu operacyjnego MorphOS.

Funkcje:

  • natywna aplikacja MorphOS
  • czcionki Unicode i Truetype za pośrednictwem ttengine.library
  • obsługa różnych formatów obrazu
  • obsługa warstw, masek i zaznaczania
  • efekty w czasie rzeczywistym dla warstw
  • łatwe przenoszenie grafiki z różnych okien
  • specjalne wtyczki i SDK dla nich
  • różne procedury skalowania
  • i wiele innych

Wymagania: MorphOS co najmniej 1.4 bądź, nowe MUI
Wersja: 0.62
Możesz pobrać program tutaj

Sketch

To oprogramowanie do edycji zdjęć i zdjęć dla komputerów z systemem MorphOS.
Prace nad tą aplikacją malarską rozpocząłem 3 lata temu razem z Bartoszem „Nelsonem” Willimem. Dosyc szybko zrobiliśmy całkiem dużą aplikację o nazwie ,, MOSPaint ”. Ten program miał wiele
funkcji (w większości niedokończone) z nowoczesnych aplikacji do malowania, takich jak Photoshop czy Gimp. Pracując nad tym stwierdziliśmy, że ukończenie tego rodzaju ogromnej aplikacji jest ogromnym przedsięwzięciem i może minąć lata do ukończenia, dlatego zaczęliśmy pracować nad czymś mniejszym, czymś takim jak M$ Paint, ale
z większą liczbą funkcji – program obsługiwany przez MUI. Nazwaliśmy tę aplikację Sketch.

Wymagania: MorphOS co najmniej 2 i nowe MUI.
Aplikacja jest częścią systemu MorphOS. Możesz pobrać ją w MorphOS ISO.

Teksturator

This image has an empty alt attribute; its file name is teks-300x225.jpg

Ten program został stworzony, aby pomóc w tworzeniu nowych gier 3D lub dem. Teksturator to program do tekstury i konwersji obiektów lw
Może ładować pliki Texturator ASCII, STF, a także zapisywać obiekty LightWave6. Program może także ładować obiekty LightWave3 lub wyższe.
Do tekstury swoich obiektów możesz użyć wewnętrznego modułu ładującego JPEG, wewnętrzny moduł ładujący SunRaster i moduł ładujący zewnętrzny typ danych.
Ten program został stworzony, aby pomóc zarówno początkującym, jak i doświadczonym programistom i grafikom. Za pomocą tego programu można tworzyć kilka elementów grafiki 3D na Pegasos (modelowanie w Modeller z LW i obiekt Texture w Texturator).

Wymagania: MorphOS 1.x
Wersja: 0.85
Możesz pobrać tutaj

Titler

This image has an empty alt attribute; its file name is korni_titler-300x188.jpg

Po kilku naprawdę „nudnych” tygodniach ukończenia MiniShowPicture, zacząłem myśleć o stworzeniu nowej, hiper i super aplikacji dla MorphOS.
W następnych tygodniach wpadłem na kilka naprawdę fajnych pomysłów, większość z nich to programy oparte na silniku 3D (GUI dla raytracera, aplikacja do tytułowania 3D, taka jak NTitler itp.). Ostatecznie postanowiłem stworzyć aplikację 3D do tworzenia animacji (opartą na tinygl), więc zacząłem opracowywać własną procedurę tworzenia tekstu 3D. Po kilku tygodniach jeden z moich przyjaciół wpadł na pomysł, aby stworzyć tekst 3D w prosty sposób, używając czcionek prawdziwych. Pomysł na ten program zrodził się z naszego wspaniałego kanału # castor-cvs irc.
Zacząłem pisać pierwsze wiersze kodu podczas wakacji 2004 roku, a pod koniec 2004 roku ukończyłem już podstawową część aplikacji bez obsługi animacji. Gdzieś w połowie 2005 roku przestałem pracować nad programem, ponieważ potrzebne sterowniki 3D nie były dostępne dla większości użytkowników MorphOS.
Tutaj i we wszystkich częściach aplikacji chcę wysłać podziękowania do: #AmigaZeux people! #MorphOS ludzie! # castor-cvs people! #ppa ludzie!
jobbo, nelson, bigfoot, kiero, henes 🙂

Przykładowe animacje stworzone w Titlerze:
Demo video
AmiWaWa 2 presentation

Wymagania: MorphOS 1.4 lub wyższy, nowe MUI; encoder, mplayer (do zapisu/odtwarzania animacji)

Możesz pobrać program tutaj

Transfer

To klient ftp / sftp z wieloma obsługiwanymi funkcjami, takimi jak:

  • obsługa dużych plików (64-bit)
  • wiele połączeń / kart
  • obsługa protokołu SFTP
  • wewnętrzne menu przeciągnij i upuść oraz wyskakujące menu
  • wznów, zastąp lub pomiń pliki
  • przeciągnij i upuść pomiędzy Ambient i ftp (do przesłania)
  • GUI MUI
  • wsparcie dla pasywnych i aktywnych transferów
  • zlokalizowane
  • otwieranie lokalnych plików i katalogów
  • opcja importowania ustawień ATC (.profiles)
  • historia ścieżek hosta
  • wiele, wiele innych ….
This image has an empty alt attribute; its file name is transfer-300x243.jpg

Wymagania: MorphOS 2.x
Wersja: 2.0
Ostatnia wersja zawarta jest w systemie operacyjnym MorphOS kliknij tutaj

GLUI

To specjalnie przygotowany zestaw narzędzi GUI dla aplikacji OpenGL.
Funkcje GUI:

  • inteligentny układ – wyświetl wszystkie obiekty bez względu na rozdzielczość
  • jakość grafiki – wykorzystuje OpenGL do wyświetlania z maksymalną jakością
  • skinning – użyj xml do opisania wyglądu każdej części GUI
  • rozszerzanie – łatwo jest tworzyć własne klasy, mogą wyświetlać dane, animacje, zdjęcia itp.
  • C ++ API – używaj potężnego dziedziczenia i mocy C ++
  • wiele klas wewnętrznych – używaj klas wewnętrznych, takich jak okna, etykiety, przyciski, listy, wyświetlanie w 3D itp
  • multiplatformowy – zbuduj jeden, skompiluj na PC / Linux / Mac
This image has an empty alt attribute; its file name is glui_small.png

Niedostępne do pobrania teraz.

DJVUViewer

Jest czytnikiem dokumentów djvu dla MorphOS-a.

This image has an empty alt attribute; its file name is djvuviewer-300x188.jpg

Wymagania: MorphOS 2.x
Wersja: 1.0
Możesz pobrać program tutaj

Pozostałe

AmiNetRadio (wtyczki)

3dener

Boxeux

spectronix

spectrumo

montex

Scenowe projekty

HVR at last

HVR Step Ahead

Pack instant 6

Dodatkowe narzędzia

Simple project

Porty